Everglades

Nar jag anda har tid, haller pa att ladda over bilder till USB:t alle ska ta med sig hem imorgon... :(

Vi var pa Everglades igar, det var ganska coolt, akte svavare, var pa en alligatorshow (som inte borde fa kallas show da den var typ 4 min lang, haha) men nar vi gick runt i parken. Det man maste veta ar att det ar uppet till trasket sa det ar varningsskylltar overallt att man ska vara forsiktig eftersom det kan komma upp vilda alligatorer ur vattnet. Och jag och alle hade tur for precis framfor oss kommer det upp en minst tva meter lang sadan. Ingen annan sag den sa vi fick ha den alldeles for oss sjalva ett bra tag. Det var svincoolt maste jag saga! ;)



Denna sista kvallen ska spenderas tillsammans med min alskling, med tva-ratters (tror inte man orkar efterratt i denna varmen). Pricken over it ar att jag brande mig idag, pa rumpan ner till vaderna. Kanns bra att jag ska sitta typ ett dygn pa ett javla plan. Haha... men men.

Vi hors i Nya Zealand! Kramkram, Sara.


Kommentarer
Postat av: Jacqline

Jag ska tänka på dig hela dagen så att flygresan går bra! :) Ha det jättebra Sara! Kram!

2012-04-21 @ 16:03:46
Postat av: mamma

Superspännande att följa din blogg. Hoppas resan till Nya Zeland går bra. Förresten, Emil fyller år idag.

Kram mamma

2012-04-23 @ 16:37:36
Postat av: Mamma

Tack för det trevliga kortet Sara. Hoppas det kommer fler.

2012-04-25 @ 15:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0