I'm in Miami bitch!

Blir sa javla irriterad, tankte lagga upp massor av bilder men saaa blir inte fallet da de har tagit bort USB funktionen pa datorhelvetet. Sa ett inlagg UTAN bilden. Bilder ar ju hela grejen enligt mig! Vad tror de man vill gora med en dator, jo, kolla internetet och lagga over bilder. Men men. Ett tag sen jag skrev.

Vi hade det kul i Atlantic city och Emelie blev goornervos, jag var coollugn innan vi hoppade. Det fick plats tva hoppare i ett plan sa det blev jag och Emelie i det. Jag var askonstig eftersom jag inte kande naganting. Fallskarmskillen fragade "are you nervus". "No, just exiting" svarade jag. Och anda gangen jag fick lite panik var nar jag stod i dorren, 3000 meter upp i luften och just sett Emelie flyga ivag som en vante. Jag satt pa mina knan och ett av den skulle ut pa en pinne utanfor planet, och hans ben skulle vara langst in. Men fick inte ut benet pga vinden sa det var bara att hanga sig utanfor planet och fa foten pa ratt plats, sedan plog vi fritt i nastan en minut, kallt var det men inte laskigt. Bara harligt.

Alle blev lite aksjuk och spydde lite (och jag kande mig taskig eftersom jag hade skojat om det!)

Vi akte hem till Emelie i Riddgewood, en timme utanfor the big apple. Jag provade sushi for forsta gangen och jag spydde lite i munnen och det fick bli lite pizzaslice efterat. Blaa. Vi var pa nojesfallt Sixflags i Sondags och nu ar det torsdag kvall och sedan vi kom till Miami har vi sovit typ 10 timmar om natten och haft siesta. Det ar nog pga intensiva veckorna som varit. Det ar valdigt dyrt har i Miami, skulle hyra tva solstolar med parasoll 40 dollar, eeh nejtack. 300 spann vill jag inte betala!

Det ar ca 80 F, den som vill far garna rakna ut hur varmt det ar, jag vet att 70 F ar ca 20 grader. Det ar ocksa pavag en tropisk storm verkar det som. Vi far la se! Pa lordag borjar den 21 h langa flyginfernot! Eller ngt. 5 1/2 timme till L.A och tre timmar vantetid innan det blir 13 timmar till Auckland Nya Zealand.

Hoppas ni haller stallningarna darhemma. Och att nagra av er fatt vykort. Ska forsoka vara flitig med det. Glom ej - FORSOKA!! Hehe. Men skickat 8 hitills ;) kramar Sara!

Kommentarer
Postat av: Ewa Ingmanner

Harrejavvlar! Kul att ni upplever massor,modigt med fallskärmshopp. Skulle nog oxå spy... skita på mig oxå.. Hihi ;)

2012-04-20 @ 09:31:36
Postat av: Rob

Gillar ni shopping och behöver ett utflyktsmål så rekommenderar jag er ett besök till Sawgrass Mills ett par mil norr om Miami Beach. Har ni inte bil så går det bussar dit!



Angående att det kan upplevas dyrt i Miami Beach så är svaret enkelt - ni inte är på något svensktinfekterat charter-resmål utan i the one and only South Beach! Är målet att komma billigt undan kan man lika gärna åka till Sunny Beach eller Egypten som alla andra.. :)

2012-04-20 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0