New York by day!

Idag har jag och alle strosat runt bland hoga skyskrapor! Vi har gatt genom (tva timmar, longt ifran hela) central park, vi har gott fran 42-8 gatan, vilket ar en bra bit. Vi tog nagra stationer med Subwayen for att se Brooklyn Bridge men det var inte mycket att se, det var plankor och skit, de holl po att renovera, men lite utsikt over Hudson, Brooklyn och Manhattan fick vi allt.

Central park:










Vi tog oss till Wallstreet men det var inget att se. Lite shopping fick vi i alla fall. Blev ett par levisjens for bade mig och alle. Efter tio timmar av vandrande, tog vi oss hem till vart riktigt mysiga och stora Hostel, dar jag sitter nu och skriver. Vi ska ut och kaka en bit mat, blir antingen pizza eller Subway, bada ligger i narheten!

Time square



Ingen jetlag har vi, vi ar pigga och glada och vi trivs riktigt bra med vara roommates! Dock moste vi byta rum imorgon, hors om ett par dag halsar jag och Alexander fron soliga Manhattan:


Kommentarer
Postat av: Matilda Sperling

Ååh inte alls avundsjuk! Vilken känsla de måste vara!

2012-04-03 @ 09:49:22
Postat av: Jacqline

åh vad kul att du skrivit! Ni verkar ha det jättebra! Fortsätt med det! :D

2012-04-03 @ 10:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0