Riverrafting i River Vally

Tja du, har finns det nagra bilder nar jag gjorde riverraftingen tidigare idag. Sista faller ramlade alla ur var bat (vi var tva batar). Guiden hade inte ramlat ut pa det stallet pa tre ar och det var stenet, belive me - I know. Har ett fett jobbigt blamarke som jag sitter pa. Det var ganska turbulent och allt hande sa snabbt, jag hamnade under baten och fick lite panik eftersom jag andandes in vatten. kom over pa ratt sida baten men slappte taget om repet och foll ner ett fall till men den andra baten drog upp mig. Kul var det, men blamarket ar jobbigt att sitta pa!











Det kostade 900 rikstaler och bilderna 90 kr, men for de tva timmarna var det vart det. Helt underbart var det. Trott var man efterat ocksa. Kanske ska gora det i Twizel ocksa. Om jag har nagra pengar kvar da. Ar ju tankt att jag ska gora bungyjump i Qweenstown!

Just nu befinnerjag mig i Huvudstaden Wellington. Imorgon tar vi farjan over till sodra on och ska anlanda i (sakert felstavat) Katiritiri. Blir nog en bra dag imorgon med!

Kram Sara.

Kommentarer
Postat av: Ewa Ingmanner

Du är verkligen modig Sara! Ha så kul!Kram.

2012-04-29 @ 12:45:06
Postat av: Jacqline

Det ser faktiskt riktigt kul ut! :D Känns dock som man ska få en del kallsupar ;)

2012-05-01 @ 13:25:21
Postat av: mamma

Hjälp det skulle fega jag aldrig våga göra!!!

2012-05-04 @ 15:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0