TALAMOD AR EN DYGT

Har kommer ett par bilder!

Hot water beach, nar du graver i sanden kommer det upp skallhett vatten (kallvatten) sedan blandar du det med det kalla salltvattnet och du far en fin pool.





En vacker grotta!



En gammal guldgruva, det var valdigt fint att ga runt dar!





Jag var pa Black cave rafting, en stor grotta, backmork, och sa akte man runt dar, jattekul!



Ovade pa att hoppa ner i vattnet, det var SVINKALLT. Annukallare i grottan.



Maorifolket, det ar urbefolkningen pa N.Z och de visar sin traditioner, har ser ni mig med f.d krigsbollar, nu anvander det dem som musikredskap!



Hovdingen visar maten vi ska bli serverade som ar gjord under marken.



Dansar





Ett fint vattenfall som jag tog igar nar jag hade ont i huvudet!



Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Alle

Fina bilder, man förstår varför sagan om ringen filmerna spelades in på nya zeeland! Sjukt vackert! Vi hörs snart igen <3

2012-04-27 @ 04:52:48
Postat av: mamma

Vad spännande du har det! Själv sitter jag i bunkern i VBG. Det är fredag och jag väntar på att få åka hem. Jag har köpt telefoner till Emil och mig. Har inte lärt mig min än. Dom är androida? Kram nu släck er jag ner och tar bussen hem!

2012-05-04 @ 15:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0