Valkommen i Nya Zealand.

Hej pa er!

Med mig ar det bra, klockan ar ca halv nio nar jag sitter och skriver det har (pa kvallen). Jag har haft en ganska hard dag, och nej jag ar inte bakis, har inte blivit en enda droppe av det (an). Haha. Jag har haft nagan sorts av migrananfall tror tjejorna har. Jag vetefan. Madde javligt illa, ville spy, ha det morkt och tyst. Meeen det ar det inte pa en chattrig buss, och bussen gick sonder idag och var busschaufor var inte glad. Fick vanta lite over tva timmar innan mekanikerna kom (och vi hade bara tjugo minuter till Taupo nar det hande men anda fick vi vanta sjukt lange. Irriterande. Menmen. Lagade mat samt sov efter det madde jag battre. Jaja. Bilder kommer imorgon. Nya Zealand ar sa fint. Sa vackert. Vad har jag gjort sedan jag kom forutom att oroa mig om andra manniskor som inte ska tycka om mig, haha. Jag har gjort Zorbing, alltsa rullat fran en kulle i en stor vattenfyllt boll. Och man blir snurrig i bollen som fan. Inget for alle det vill saga!

Jag, det morkradda sara har ocksa varit i black cove rafting eller vad det nu hette. Man ar i en BAACKMORK grotta med var sig svart badring och typ flyter omrkring och hoppade fran ett vattenfall. Alltsa helt javla morkt var det, men vi hade vatdrakt (det var askallt i vattnet) och lampa pa hjalmen, vi har ocksa varit pa Hot water beach, men mer om det imorgon. Da det blir bilder, om det gar fran denna dator! hehehehe. Idag ar det wet t-shirt contest och vinnarsumman ar heeela 600 svenska kronor och for tjejorna ar det 1 dollar vodkadrinkar ikvall. Undra varfor de har det idag!? Jaja, ska ga a kamma hem priset nu, eller inteee. Det som hander i Taupo, stays... on facebook.

Citat fron busschauforen nar vi skulle over en sjukt smal lite bro med bussen och alla hade andan i halsen "jag ar van att satta stora saker i sma saker": slutcitat.

Hoppas ni inte satte kaffet i strupen!

Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha! Vilken resa! Bra att du mår bättre nu! Festa på och hade så kul!! Puss från syster yster

2012-04-26 @ 10:55:16
Postat av: Jacqline

Åh vad kul att höra att allt verkar ha gått bra! Synd att du mådde dåligt bara! :) Fortsätt som du gör, du kommer klara dig fint! Längtar tills det kommer bilder :) Kram!

2012-04-26 @ 11:20:39
Postat av: Anica

Kul att höra att du har det bra ...tomt efter dig här i Halmstad.Ha nu en fortsatt niiice resa :)glöm inte att dricka....VATTEN. Kram

2012-04-26 @ 12:02:56
Postat av: Ewa Ingmanner

Oj, Inte konstigt att du blir påverkad. Det där med huvudvärken var nog nån form av jetlag skulle jag tro. Gör som Annica säger: Drick mycket vatten och fortsätt ha kul som fan! ;)



Kramiz!

2012-04-26 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0