Washington

Hej. Och grattis syster, enligt min klocka fyller du fortfarande år, extra lååång födelsedag till dig!
Idag kom vi fram till Washington efter våran skönhetssömn mitt ute i den Amerikanska landsbygden. Igår åkte vi från Niagarafallen till Toronto, spenderade en halvdag där innan vi tog oss till Amerikat igen och tog "jag-vet-vad-du-gjorde-förra-sommaren-skräck-vägar" på väg ner genom landet och stannade på ett fint hotell mitt ute i ingenstans. Vi valde att inte ta de stooora motorvägarna för att vi vill se landet lite mer från den amerikanska sidan. Vi bokade iaf ett hotell lite utanför D.C för att slippa köra inne i stan, det kostade inte ens 500 svenska för oss tre och en natt. Jag trodde det skulle vara dåligt, efter som det var så billigt. men det var visst 40% off, antagligen för att det är storhelg, påsk och de inte var fullbokade. vi trodde vi kommit fel, haha.
Idag har vi sett Vita Huset, The monument, och the Capital, de två sistnämna finns det dåliga bilder på längre ner. Och en bild på mig och alle i det fräsha rummet. Nu är klockan 11 och det är dags att sova. Imorgon ska vi vara här till fem innan vi drar oss uppåt mot Baltimore, så ser planerna ut för tillfället. Vi hörs snart igen!
Kramar Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0