Byron bay!

Underbar liten stad, har mest chillat men idag hoppas jag att de inte glommer att plocka upp mig... sa jag kan prova att surfa. Haha. Gud, vill inte se bilderna efterat. Skulle fa dem  gratis da de som namnt, glomde plocka upp mig.. haha, igar var det bbq pa hostelet, hade jatte trevligt, tills vi skulle ga ut och nagra tjejer skulle kopa cigg och jag och min nufunna vann Jo stod och vantade pa dem men de kom aldrig? Blev nog ett missforstand och tur var val det for jag var redan trott och skulle upp idag ocksa, sa vi gick hem och sedan satt jag och pratade med en tjej i typ tva timmar innan vi somnade! :) Traffade tva svenska tjejer pa hostelet ocksa! Trevligt, trevligt!
Imorgon drar jag vidare till Surfers paradise, men just ni kanns det som jag inte vill lamna detta stalle. Fick ett mail ocksa att mitt flyg till Darwin var installt och maste aka antingen den 10 juni eller 13e samma tid... 10 juni aker jag till Cairns regnskog sa da blir det 13e... men far se, har ju redan betalat boende och allt sant... inte kul med lite strul!
Kramkram. Jag vet, slarvigt med bilder, men tankte ta det nasta gang jag har internet!
Take care, Sara!

Kommentarer
Postat av: mamma

Var det svårt att surfa? Kalle är ju bra på det, du kanske har ärvt den talangen? Här har äntligen värmen kommit, 25C ungefär. Jag sitter instängd i Regionens Hus och längtar ut. Men hellre är jag här än utan arbete.

2012-05-24 @ 15:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0