Fraser Island

Fraser var underbart, traffade underbara manniskor och har last mig ett nytt danskt fyllespel! Haha!

Innan vi drog till on gick vi en vandringstur och provade sandbordning och bomerang samt kollade pa solnedgangen!



Detta ar nar Alexandra aker, haha. Kul var det men jag ramlade av innan halva banan och hade sand overallt.

Vi drog till Fraser men bodde pa ett hostel inte i talt pga vadret! Vi festade forsta dagen och badade massor i olika sot och saltvatten stallen, man kan inte bada i sjalv havet pa fraser da det ar valdigt mycket hajar som cirkulerar kring on!



Alexandra horde att man kunde fa vitare tander av att skrubba sanden pa tanderna, inte gott och vitare blev dem inte...



Vackra landskap.



Klart hittade jag en SVENSK flagga!



Varje grupp fick mat tilldelad och lagade maten sjalva!



Alla underbara manniskor!



Jag som sitter intill ett stup!



De underbart trevliga danskarna jag motte, nu tycker jag att danska ar valdigt lik svenska, da vi gamforde ord och sant, men vi pratade engelska hela tiden!

Kram kram, nu ska jag sitta i en buss u typ 15 timmar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej. Det verkar vara fint där du är. Tack för det trevliga träkortet jag fick av dig. Det blev ingen kladdkaka, men jag köpte vienerbröd. Det gick bra det också. Har köpt telefoner till Emil och mig,två Xperia. För att skilja dom åt har jag vit baksida och Emil Svart.

2012-05-31 @ 14:38:15
Postat av: Alle

<3

2012-06-03 @ 01:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0