Gondolen

Idag akte resten av ganget till olika platser! Jag har en lugn sista kvall har i Qweenstown. Efter en fylla igar tog jag det lugnt och gjorde min tvatt och gick ut pa stan.
Dar i all hast och lust horde jag "hej, Sara" och jag tittar pa killen och jag undrar vart jag har sett honom forut! Ja men det ar ju (?) Anders. Nar jag var jetlaggad och trott var det han och Karin jag traffade i Auckland for tva veckor sedan. De var bara med pa bussen nagra timmar och sedan har jag inte sett dem! Men trevliga var dem. De Gjorde ett Maraton i Roturoa, under fyra timmar! Det ar bra det!! De hade hyrt bil och skulle ut till Kusten. Roligt att se dem igen, och jag gick till Gondolen och akte upp pa toppen, lekte lite med kameran och fick nagra roliga bilder med Miniatyr installningen!





Lite roliga var dem allt! Men har ar tva bilder med vanlig installning!


\
Alskar molnen vid berget, sa coolt och snyggt. Sa ser det ut overallt!



Det var valdigt vackert dar uppe, kopte vykort och tog en fika och satt och skrev dem med denna utsikten. Underbart. Imorgon aker jag till Christchurch och har en lugn helg innan Sydney kallar! Haft det sjukt kul dessa veckorna forutom den har langdragna forkylningen jag har. Urs!

Har far ni en bild pa mig som ar typ en vecka gammal. Fran Puzzelworld. En lutande trappa och en sjuk och snurrig Sara! :)


Kommentarer
Postat av: Jacqline

Det ser ut som att du har det bra! :)

2012-05-11 @ 16:20:00
Postat av: Anonym

Hej från Janne

2012-05-12 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0