Sydney

Gud, trott som fan. Gck ut igar kvall, det blev inte jattesent, ca 0200 men jag duschade pa natten och var tvungen att ga upp tidigt eftersom jag skulle checka ut idag. Nu har jag fatt alla mina vouchers for hela resan upp till Cairns. Gick pa 11000 kronor, men da ar allt boende medraknat, mat for ca 7 dagar och alla aktiviteter!

Sa det anda jag behover ar kopa mat, sprit och en pulsklocka. Kopte skor i forrgar, joggingskor, underbara. Men fan vad olika fack-ord det finns, de pratade i termer jag aldrig hort forut, sa nog var det krangligt men fick med mig ett par och nojd ar jag!

Vad har jag gjort da? Jag har traffat Theresia som jag traffade i Nya Zealand, traffade en tjej i koket och vi gick pa marknad och traffade nagra tjejer i mitt rum som jag gick ut med igar! Trevliga bruttor som undrade vad Smilgroparna heter pa svenska och sedan oversatte jag det till engelska till... "smile-hole" haha, det tyckte dem var roligt! Irrlandaren och nya zealandaen alltsa!

Idag ska jag vidare till Baron bay, 12 timmar med buss och jag gor det over natten sa jag ska spenera sista dagn har i Sydney i Botanic Garden med en bok och forsoka halla ogenen oppna!

Orkar inte lagga in bilder just nu, far bli en annan gang. Men sydney ar en fin stad, dyr som stryk, men fin! Kanns ganska okej att ta sig harifran till varmare breddgrader. Om ett par dagar ska jag prova att surfa ocksa... herre min jesus.

Kramar pa er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha " Smile-holes " :D

2012-05-17 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0